de liefde vieren onder de brandende zon
Gisteren was het zover: de bruiloft van Myrna en Tommy bij Hoeve de Knol. Op nog geen half uur rijden van Nijmegen ligt deze prachtige trouwlocatie. Met alle ruimte en veel groen (en schaduw :):):)) was het de perfecte plek voor een zonovergoten bruiloft. Het was een van de heetste dagen van het jaar, maar wat een heerlijke dag was het. Extra leuk dat ik samen mocht fotograferen met Iris.
Het weekend begon voor het bruidspaar al op vrijdag, samen met hun beste vrienden. Zaterdagochtend startten we met de getting ready, een emotionele first look en een shoot in de buitenlucht. De middag draaide vooral om genieten en verkoeling zoeken tijdens de borrel. De ceremonie daarna werd geleid door de twee geweldige babsen die er, ondanks de hitte, voor zorgden dat iedereen van begin tot eind volop bleef genieten.
Het diner bestond uit heerlijke foodtrucks en werd afgesloten met een cocktailbar, koude hottubs en spelletjes in het gras. Het feest barstte uiteindelijk los in de airco, waar de DJ de ene na de andere banger draaide.
Myrna en Tommy, bedankt dat ik erbij mocht zijn. Ik heb ontzettend genoten van jullie liefde en de fijne sfeer op deze bijzondere dag!